Запис Детальніше

СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11108/
 
Title СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ
 
Creator Моркотун, С. Б.
 
Subject PE English
 
Description Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з
його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою
формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що
використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор
аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню
динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути
психотехнічного ефекту маніпуляції.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11108/1/36.pdf
Моркотун, С. Б. (2014) СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 185-188. ISSN 2076-6173