СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11108/
|
|
Title |
СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ
|
|
Creator |
Моркотун, С. Б.
|
|
Subject |
PE English
|
|
Description |
Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11108/1/36.pdf
Моркотун, С. Б. (2014) СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 185-188. ISSN 2076-6173 |
|