Запис Детальніше

СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11115/
 
Title СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ
У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ
 
Creator Топачевський, С. К.
 
Subject PE English
 
Description У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної
реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей
призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш
інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних
текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для
англомовних рекламних текстів типи цих моделей.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11115/1/40.pdf
Топачевський, С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 202-205. ISSN 2076-6173