Запис Детальніше

Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11168/
 
Title Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама
 
Creator Денисевич, О. В.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті викладено результати вільного асоціативного експерименту зі словом-стимулом реклама, проаналізовано асоціативні зв’язки реакцій зі стимулом, розмежовано поняття рекламна лексика і лексика реклами
 
Publisher Переяслав-Хмельницький: ПП "СКД"
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11168/1/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9E._%D0%92..pdf
Денисевич, О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. pp. 100-106.