Запис Детальніше

Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11171/
 
Title Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
 
Creator Денисевич, О. В.
Недашківська, Т. Є.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики
 
Publisher К.: КНУКіМ
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11171/1/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B9_%285%29.pdf
Денисевич, О. В. and Недашківська, Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. pp. 270-276.