ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11247/
|
|
Title |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ
|
|
Creator |
Дуплійчук, О. М.
|
|
Subject |
L Education (General)
LB Theory and practice of education LB2300 Higher Education LC Special aspects of education LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education |
|
Description |
Дана стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога в процесі його професійно-педагогічної підготовки. Автор розглядаєтехнологію моделювання комунікативних і соціокультурно маркованих лінгвістичних задачяк одну з ефективних технологій формування і вдосконалення професійно-значимих вмінь, що забезпечує найбільш сприятливі умови для створення у студентів педагогічної майстерності як основної якості особистості фахівця.Автор виділяє три типи лінгвістичних задач, які функціонують на двох рівнях моделювання – педагогічному та комунікативному.
|
|
Publisher |
Управління освітніми інноваціями. – Полтава
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11247/1/%D0%94%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9C.%20-%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Дуплійчук, О. М. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ. Науково-практичний освітньо-популярний часопис. Імідж сучасного педагога.. |
|