Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11280/
|
|
Title |
Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання
|
|
Creator |
Березенська, Л. І.
Волощук (Мормуль), А. М. Татура, І. В. |
|
Subject |
L Education (General)
LB Theory and practice of education LB1603 Secondary Education. High schools LC Special aspects of education |
|
Description |
Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту.
|
|
Publisher |
К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11280/1/ARTICLE.pdf
Березенська, Л. І. and Волощук (Мормуль), А. М. and Татура, І. В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах (1). |
|