Запис Детальніше

Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11373/
 
Title Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами
 
Creator Русецька, О. Б.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
 
Publisher КНУКіМ
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11373/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.pdf
Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. pp. 306-311.