Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11481/
|
|
Title |
Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі
|
|
Creator |
Чупріна, О. В.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
PA Classical philology |
|
Description |
Застосування ІКТ у процесі вивчення більшості навчальних предметів – один із основних завдань початкової школи. Основним видом використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є їх органічна інтеграція. Сутність і призначення уроку в процесі навчання як цілісної динамічної системи полягає в колективно-індивідуальній взаємодії вчителя й учнів, в результаті якої відбувається формування й розвиток ключових, предметних і спеціальних компетентностей, засвоєння знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, набуття досвіду особистої діяльності тих, хто навчається, спілкування й відносин, а також вдосконалення педагогічної майстерності вчителя. |
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2014-03-27
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11481/1/%D0%A7%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%202014.pdf
Чупріна, О. В. (2014) Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. pp. 60-64. |
|