Запис Детальніше

Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11481/
 
Title Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі
 
Creator Чупріна, О. В.
 
Subject P Philology. Linguistics
PA Classical philology
 
Description Застосування ІКТ у процесі вивчення більшості навчальних предметів – один із основних завдань початкової школи. Основним видом використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є їх органічна інтеграція.
Сутність і призначення уроку в процесі навчання як цілісної динамічної системи полягає в колективно-індивідуальній взаємодії вчителя й учнів, в результаті якої відбувається формування й розвиток ключових, предметних і спеціальних компетентностей, засвоєння знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, набуття досвіду особистої діяльності тих, хто навчається, спілкування й відносин, а також вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014-03-27
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11481/1/%D0%A7%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%202014.pdf
Чупріна, О. В. (2014) Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. pp. 60-64.