Запис Детальніше

ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11767/
 
Title ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ
РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
 
Creator Романюк, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглянуто особливості функціонування засобів різних видів оцінки в американському
комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти
американського журналу ″The New Yorker″. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та
семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що американська комерційна журнальна
реклама застосовує всі семантичні різновиди позитивної оцінності. Продуктивними є засоби естетичних,
етичних, раціональних та сенсорних оцінок, які є основним компонентом змісту рекламного тексту та
служать вирішальним чинником у досягненні його комунікативно-прагматичної мети
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11767/1/31.pdf
Романюк, С. К. (2014) ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). pp. 164-167. ISSN 2076-6173