Запис Детальніше

РЕГУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11817/
 
Title РЕГУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ
 
Creator Андрушко, А.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Вирішення питання маркетингових ризиків слід зазначити, що основним аспектом є слово
«ризик», знання природи та сутності якого необхідне для чіткого та стійкого регулювання
цієї проблеми. Ризик – це категорія, яка має свої внутрішні та зовнішні зв’язки, які постійно
протистоять один одному, та за допомогою яких відбуваються економічні процеси у світі
бізнесу. Ця категорія ефективно та досить швидко може характеризувати багатогранність
управлінських та підприємницьких процесів, бездіяльність підприємства або його персоналу.
Причому, ризик виникає саме тоді, коли існує невпевненість, побоювання та сумніви у діях
щодо досягнення певної цілі або щодо правильності виконання того чи іншого завдання.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11817/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE.pdf
Андрушко, А. (2014) РЕГУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 89-91.