Запис Детальніше

НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11820/
 
Title НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Алексейчук, О.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Стимулювання збуту, стимулювання продажу (англ. sales
promotion, сейлз промоушн - просування продажів) - це вид маркетингових комунікацій, що
позначає комплекс заходів щодо просування продажів по всьому маршруту руху товару - від
виробника через канали збуту до споживача - з метою прискорення збуту товарів. В основі
даних заходів - короткострокове збільшення продажу шляхом надання покупцеві певної
вигоди
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11820/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA_2.pdf
Алексейчук, О. (2014) НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 87-89.