Запис Детальніше

ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11821/
 
Title ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
 
Creator Андрушко, А.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Проблема конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення є особливо
актуальною у наш час. Одним із перспективних чинників щодо формування стійкої
конкурентоспроможності є торговельна марка, а саме її імідж, який дозволяє підтримувати
високу якість продукції та репутацію підприємства
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11821/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE.pdf
Андрушко, А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 32-34.