Запис Детальніше

МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11826/
 
Title МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ
 
Creator Гончаренко, Н.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Сучасний період становлення ринкових відносин в Україні характеризується адаптацією
законодавства до вимог і умов європейського співтовариства. Це зумовлює необхідність
забезпечення дієвого контролю за наданням якісних послуг. Коли підприємство невелике за
розміром, то його менеджери знаходяться досить близько до всіх видів діяльності. Але чим
більшою стає організація, тим в більшій мірі менеджери віддаляються від кожного виду
діяльності і тим складніше їм персонально спостерігати за тим, що відбувається. Виникає
потреба у створенні формальної системи контролю, яка складається з певних видів та
відповідних методів контролю.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11826/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Гончаренко, Н. (2014) МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 18-20.