Запис Детальніше

ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11831/
 
Title ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ
 
Creator Широкова, М.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Таргетинг (з англ. target – ціль) є технологією інтернет-реклами, що дозволяє відібрати
користувачів за певною ознакою (чи кількома), виділити цільову аудиторію, що відповідає
визначеним критеріям. З використанням даного інструменту в інтернет-рекламі ефективність
взаємодії з аудиторією та віддача від взаємодії з нею підвищується, оскільки демонстрована
реклама відповідає їх інтересам.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11831/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A8%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Широкова, М. (2014) ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 121-122.