Запис Детальніше

ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11832/
 
Title ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ
 
Creator Харчук, Д.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Єврокомунікація є засобом просування, метою якого є налагодження безпосереднього
контакту з євроспоживачем як із кінцевим, так і з посередником. У межах комунікації
виокремлюють: особистий продаж; торги; виставки; та елементи маркетингу.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11832/1/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_4.pdf
Харчук, Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 115-117.