ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11906/
|
|
Title |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ |
|
Creator |
Кащук, К. М.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
Проведено ретроспективу уявлень про інноваційну діяльність та понятійний апарат, що використовується для її аналізу. Визначено основні підходи щодо ідентифікації сутності інноваційного провайдингу як системи, що поєднує інтереси розробників та споживачів інноваційного продукту, та її складових. Розкрито етапи становлення мотиваційного механізму інноваційного провайдингу в аграрній сфері. |
|
Publisher |
ЖНАУ
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11906/1/3.pdf
Кащук, К. М. (2011) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ. Вісн. Житомир. нац. агроекол. ун-ту (2). pp. 120-130. |
|