Запис Детальніше

Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11967/
 
Title Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу
 
Creator Білюк, І. Л.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглянуто явище метафоричної номінації як компонент іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі, проаналізовано назви міст, що утворені способом вторинної номінації
 
Publisher Київ: ВПЦ "Київський університет"
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11967/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%86.%D0%9B._1.pdf
Білюк, І. Л. (2013) Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу. Мовні і концептуальні картини світу, 1 (46). pp. 164-172.