Запис Детальніше

Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12016/
 
Title Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами
 
Creator Батицька, А. А.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар.
 
Publisher Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12016/1/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Батицька, А. А. (2014) Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1. pp. 34-38.