Запис Детальніше

Педагогічна характеристика українських букварів початку XXI століття

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12382/
 
Title Педагогічна характеристика українських букварів
початку XXI століття
 
Creator Черняченко, Л. М.
Климова, К. Я.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description Сучасний етап розвитку цивілізації, поглиблення інтеграційних процесів суттєво змінюють уявлення про цілі і цінності освіти. У процесі модернізації загальної середньої освіти якість початкового навчання пов'язується з реалізацією компетентнісного підходу, який передбачає методологічну перебудову навчального процесу на принципах гуманізації та демократизації і спрямова¬ний на особистісний розвиток школярів.
 
Date 2014
 
Type Experiment
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12382/1/%D0%9C%D0%B0%D0%B3%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9B%D0%B5%D1%81%D1%96%20%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B8.pdf
Черняченко, Л. М. and Климова, К. Я. (2014) Педагогічна характеристика українських букварів початку XXI століття. [Experiment]