Запис Детальніше

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РЕАЛЬНОГО НАПРЯМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12454/
 
Title ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ
ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РЕАЛЬНОГО НАПРЯМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ
(ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
 
Creator Гончаренко, Н. В.
 
Subject LA History of education
 
Description У дисертації наведено теоретичне узагальнення і новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання – розкриття організаційно-педагогічних основ викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття.
Здійснено порівняльний аналіз навчальних програм та висвітлено процес пошуку раціональних методів навчання іноземних мов у реальних гімназіях та училищах досліджуваного періоду; схарактеризовано забезпечення процесу викладання іноземних мов у реальних навчальних закладах підручниками та посібниками.
Удосконалено та розширено наукові уявлення про реформи і контрреформи у розвитку реального напряму вітчизняної освіти у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття; історію створення нормативних документів, що регулювали діяльність реальних гімназій і училищ як закладів середньої освіти.
До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі матеріали, історичні факти щодо розвитку реального напряму вітчизняної освіти другої половини ХІХ – початку ХХ століття.
 
Publisher ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12454/1/aref_%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.doc
Гончаренко, Н. В. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РЕАЛЬНОГО НАПРЯМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.