Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12455/
 
Title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
 
Creator Дерев’янко, О. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін. Теоретично обґрунтовано сутність базових понять дослідження. На основі аналізу сучасних наукових підходів до проблеми дослідження визначено системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований та акмеологічний підходи; з’ясовано роль і специфіку фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх гірничих інженерів. Науково обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін, що включає цільовий, змістово-організаційний, операційний, оцінно-результативний блоки. Обґрунтовано структуру, зміст та виокремлено критерії оцінювання її сформованості. Розроблено й експериментально перевірено ефективність технології формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін та спецкурсу «Особливості формування професійної компетентності гірничих інженерів».
Результати експериментальної роботи засвідчили ефективність запропонованої технології та підвищення рівня сформованості професійної компетентності у майбутніх гірничих інженерів.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12455/1/aref_%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%BA%D0%BE.doc
Дерев’янко, О. В. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. АВТОРЕФЕРАТ на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.