Запис Детальніше

Гармонійний розвиток дитини дошкільного віку в процесі використання оздоровчих інноваційних технологій

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12702/
 
Title Гармонійний розвиток дитини дошкільного віку в процесі використання оздоровчих інноваційних технологій
 
Creator Яворська, Т. Є.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education
 
Description Вступ. Сучасний етап розвитку фізичної культу-ри в Україні характеризується пошуком ефективних шляхів вирішення завдань зміцнення та збереження здоров'я дитячого населення, що обумовлено його істотним зниженням в останні роки. Дані офіційної статистики та численні дослідження свідчать про те, що на сьогоднішній день близько 90% дітей мають різні відхилення в стані здоров'я, з них більше поло-вини з боку опорно-рухового апарату (А. А. Потапчук, С. В. Матвеев, М.Д. Дідур, 2007; Л. А. Щеплягіна, 2006; І. А. Вінер, 2010 та ін.) [1; 3].
Важливим компонентом стану здоров'я є рівень розвитку основних фізичних якостей, який у 20-40% дітей дошкільного віку характеризується як низький (В.Н.Шебеко, Н.Н. Єрмак, В. В. Шишкіна, 2000). Саме цей показник визначає працездатність дитини та відіграє велику роль у всебічному та гармонійному розвитку особистості, у досягненні високої стійкості організму до соціально-екологічних умов і підвищенні адаптивних властивостей організму [4; 7]. Досягнення гармонійного розвитку фізичних якостей у старшому дошкільному віці викликано необхідністю забезпечен¬ня сприятливого функціонування дитячого організму для життєдіяльності та підготовки до навчання в школі в умовах значних інтелектуальних, високих статичних навантажень та дефіциті рухової активності протягом навчального дня.
 
Publisher Харківська державна академія фізичної культури
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12702/1/%D0%AF%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A2.%D0%84.%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83%20%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%85%20%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9.pdf
Яворська, Т. Є. (2013) Гармонійний розвиток дитини дошкільного віку в процесі використання оздоровчих інноваційних технологій. Слобожанський науково-спортивний вісник (5). pp. 300-303. ISSN 1991-0177