Запис Детальніше

Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12752/
 
Title Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі
 
Creator Батицька, А. А.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину.
 
Publisher ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2014-06
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12752/1/Batitska.pdf
Батицька, А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка.