Запис Детальніше

Роль та значення уроків з фізичної культури на опорно-руховий апарат молодших школярів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12807/
 
Title Роль та значення уроків з фізичної культури на опорно-руховий апарат молодших школярів
 
Creator Яворська, Т. Є.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education
 
Description Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком та вдосконаленням шляхів формування здорової, гармонійно розвиненої особистості підростаючого громадянина. Так у Законі України "Про освіту", державних національних програмах "Освіта" (Україна XXI ст.) та Цільовій комплексній програмі "Фізичне виховання - здоров'я нації" визначено, що особливої уваги набуває питання збереження, зміцнення, відновлення та формування здоров'я школярів, підвищення рівня їх фізичної підготовленості, а також належного фізичного виховання учнів початкових класів, гармонійного розвитку особистості та стабільного стану здоров'я дітей молодшого шкільного віку.
 
Publisher ЖДУ ім.І Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12807/1/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%AF%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A2.%D0%84..pdf
Яворська, Т. Є. (2014) Роль та значення уроків з фізичної культури на опорно-руховий апарат молодших школярів. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. pp. 481-484.