Роль та значення уроків з фізичної культури на опорно-руховий апарат молодших школярів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/12807/
|
|
Title |
Роль та значення уроків з фізичної культури на опорно-руховий апарат молодших школярів
|
|
Creator |
Яворська, Т. Є.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
Description |
Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком та вдосконаленням шляхів формування здорової, гармонійно розвиненої особистості підростаючого громадянина. Так у Законі України "Про освіту", державних національних програмах "Освіта" (Україна XXI ст.) та Цільовій комплексній програмі "Фізичне виховання - здоров'я нації" визначено, що особливої уваги набуває питання збереження, зміцнення, відновлення та формування здоров'я школярів, підвищення рівня їх фізичної підготовленості, а також належного фізичного виховання учнів початкових класів, гармонійного розвитку особистості та стабільного стану здоров'я дітей молодшого шкільного віку.
|
|
Publisher |
ЖДУ ім.І Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/12807/1/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%AF%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A2.%D0%84..pdf
Яворська, Т. Є. (2014) Роль та значення уроків з фізичної культури на опорно-руховий апарат молодших школярів. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. pp. 481-484. |
|