Запис Детальніше

Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/12935/
http://molodyvcheny.in.ua/
 
Title Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом
 
Creator Загурська, І. С.
 
Subject BF Psychology
 
Description У статті аналізується розвиток самооцінки творчих здібностей залежно від особливостей організації провідної діяльності молодшого шкільного віку – навчання. Встановлено, що ті види навчальної діяльності, які мають вищий розвивально-творчий потенціал (розвивальне навчання, заняття в гуртках), у більшій мірі сприяють розвитку творчих здібностей і, відповідно, їх самооцінки.

В статье анализируется развитие самооценки творческих способностей зависимо от особенностей организации ведущей деятельности младшего школьного возраста – учения. Установлено, что те виды учебной деятельности, которые имеют высший развивающе-творческий потенциал (развивающее обучение, занятия в кружках), в большей мере содействуют развитию творческих способностей и, соответственно, их самооценки.

In the article the development of self-esteem of creative abilities is analyzed in depending of the organizational peculiarities of studying as leading activity of pupils of primary school. It was stated that those kinds of studying activities that have the highest evolving and creative potential contribute much more to the development of creative abilities and their self-esteem as well.
 
Publisher ТОВ "Видавничий дім "Гельветика"
 
Date 2013-12-23
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/12935/1/Zagurska.%20Samocinka_2014.pdf
Загурська, І. С. (2013) Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом. Молодий вчений (2(02)). pp. 94-99. ISSN 2304-5809