Запис Детальніше

Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13300/
http://www.molodyvcheny.in.ua
 
Title Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників
 
Creator Загурська, І. С.
 
Subject BF Psychology
 
Description У статті розглядається вплив атрибуції навчальної успішності, як диспозиційної характеристики, яка формується в навчальній діяльності, на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Встановлено, що атрибуція відносно старанності зумовлює спрямованість дітей на розвиток здібностей в репродуктивних видах діяльності. Атрибуція навчальної успішності відносно здібностей стимулює розвиток самооцінки творчих здібностей учнів першого класу.
В статье рассматривается влияние атрибуции учебной успешности, как диспозиционной характеристики, которая формируется в учебной деятельности, на развитие самооценки творческих способностей первоклассников. Установлено, что атрибуция относительно старательности обусловливает направленность детей на развитие способностей в репродуктивных видах деятельности.

Атрибуция учебной успешности относительно способностей стимулирует развитие самооценки творческих способностей учеников первого класса.

In the article the influence of study progress attribution, as a dispositional characteristic, which is formed during learning activity, to the development of first-formers` creative abilities self-appraisal is examined. It has been established that, children`s orientation towards the development of abilities in reproductive forms of activities is conditioned by attribution relative to diligence. The development of self-appraisal of first-formers` creative abilities is stimulated by attribution of progress in studies relative to abilities.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика», 2014
 
Date 2014-10-20
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13300/1/Zagurska%20I.S.%20Attribution%20of%20progress%20in%20studies%20and%20self-appraisal.pdf
Загурська, І. С. (2014) Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений (10(13)). pp. 111-114. ISSN 2304-5809