Запис Детальніше

Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13637/
 
Title Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного
освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи
 
Creator Іванюк, І. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статі обґрунтовано необхідність самоосвіти керівника навчального закладу, формування нової
управлінської парадигми на підставі характеристики основних положень і етапів самоосвіти.
Визначено основний предмет професійної діяльності керівника школи для особистісного переходу на
новий якісний рівень професійної діяльності в умовах перебудови правової школи. Висвітлено вимоги до
професійної компетенції керівника, характерні кроки управління, якості освіти як визначального
чинника процесу функціонування і розвитку навчально-виховного закладу. Встановлено умови і стимули
продуктивного процесу самоосвіти. Надано оцінку стимулам професійного розвитку вчителя-керівника
як основного суб’єкта цілісного педагогічного простору в системі організації правової школи як школи
інноваційної школи майбутнього. Розкрито актуальний зміст основних напрямків, в яких керівник-
новатор повинен удосконалюватися й займатися самоосвітою. Визначено значення керівника для
сьогодення освіти як необхідного суб’єкта цілісного педагогічного простору, який будує засади
громадянського, правового суспільства в повсякденному шкільному житті.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13637/1/104-110.pdf
Іванюк, І. В. (2014) Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 104-110. ISSN 2076-6173