Запис Детальніше

Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13645/
 
Title Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України
 
Creator Гоголь-Саврій, М. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки
студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних
керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні
етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі
освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13645/1/145-149.pdf
Гоголь-Саврій, М. В. (2014) Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 145-149. ISSN 2076-6173