Запис Детальніше

Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13649/
 
Title Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання
англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні
 
Creator Ніщик, Р. О.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті розглянуто динаміку розвитку соціолінгвістики як суміжної для мовознавства і методики
викладання іноземних мов науки. Наведено вимоги Програми з предмету ''Англійської мова'' та
Загальноєвропейських рекомендацій iз мовної освіти до рівня володіння майбутніми філологами
соціолінгвістичним матеріалом, лексичним діапазоном та діалогічним мовленням на другому і третьому
курсах. Окреслено мету сучасної лінгвістичної освіти – виховувати білінгвальну і бікультурну
особистість. Автор звертається до метафоричної природи англомовних фразеологічних одиниць.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13649/1/165-171.pdf
Ніщик, Р. О. (2014) Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 165-171. ISSN 2076-6173