Запис Детальніше

Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13652/
 
Title Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії
у радянській школі
 
Creator Баландюк, Р. Г.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті на основі аналізу науково-методичної літератури, навчальних програм з курсу історії
періоду існування радянської школи визначено місце історико-економічного матеріалу у шкільному
курсі історії (на прикладі історії Нового часу). Встановлено як епоха, в яку створювалася науково-
методична література, навчальні програми з курсу історії Нового часу, впливала на їхній зміст та
функції, що вони виконували. Здійснено спробу з’ясувати роль та місце історико-економічного
матеріалу у радянській шкільній історії та визначити методичні підходи до висвітлення
економічної складової у шкільному курсі історії.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13652/1/181-184.pdf
Баландюк, Р. Г. (2014) Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 181-184. ISSN 2076-6173