Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13663/
|
|
| Title |
Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання
|
|
| Creator |
Майстренко, Т. М.
|
|
| Subject |
BF Psychology
|
|
| Description |
У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності.
|
|
| Publisher |
Південний науковий Центр НАПН України
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13663/1/Majstrenko_2014.pdf
Майстренко, Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 177-183. ISSN 2311-8466 |
|