Запис Детальніше

Альтернатива як педагогічне поняття

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13677/
 
Title Альтернатива як педагогічне поняття
 
Creator Кравець, І. Л.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті з’ясовано сутність альтернативи як педагогічного поняття. Наведено спільні властивості
для різних освітніх альтернатив, виконання лише однієї з яких є включенням до кола альтернативності.
Досліджено, що надзвичайною силою освітніх альтернатив є їх безкінечність, необмеженість і
безперервність. Проаналізовано поняття ''альтернативна освіта'', визначенo критерій оцінки
альтернативної моделі школи, виявлено низку її найважливіших складових. Наведено найбільш
розповсюджені типи альтернативних навчальних закладів у світі.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13677/1/190-194.pdf
Кравець, І. Л. (2014) Альтернатива як педагогічне поняття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 190-194. ISSN 2076-6173