Запис Детальніше

Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13749/
 
Title Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування
 
Creator Шевчук, П. Г.
 
Subject QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software
 
Description Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати
якого потребують якісної та кількісної оцінки.
 
Publisher Національна Академія педагогічних наук України
 
Date 2012-03-29
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13749/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA2.pdf
Шевчук, П. Г. (2012) Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. pp. 117-118.