Запис Детальніше

Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст.

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13918/
 
Title Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах
та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та
економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст.
 
Creator Арешонков, В. Ю.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті досліджено процес розвитку змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та
курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х роках
ХХ ст. Зроблено висновок, що пошуки в 90-рр. нового змісту шкільного суспільствознавства у
факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного
спрямування стали підґрунтям для створення в 2000 рр. системи шкільної, громадянської, релігієзнавчої,
етико-моральної та економічної освіти. Досвід змістової предметної дезінтеграції дав змогу чітко
сформулювати мету, завдання та основні змістові одиниці кожного із зазначених компонентів
шкільного суспільствознавства.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13918/2/45-50.pdf
Арешонков, В. Ю. (2014) Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 45-50. ISSN 2076-6173