Запис Детальніше

Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.)

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13924/
 
Title Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого
мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.)
 
Creator Куліш, Т. І.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній
школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі
оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості.
Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний
період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва
проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та
інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції
художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах
викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними
формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих
занять, конкурсів тощо).
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13924/1/79-84.pdf
Куліш, Т. І. (2014) Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 79-84. ISSN 2076-6173