Запис Детальніше

Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/13935/
 
Title Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно-
педагогічної діяльності в університеті
 
Creator Шехавцова, С. О.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної
діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про
критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В
статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно-
педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У
ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери
особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до
самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до
самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття
студентом суб’єктності до саморефлексії.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/13935/1/104-108.pdf
Шехавцова, С. О. (2014) Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 104-108. ISSN 2076-6173