Запис Детальніше

Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/14209/
 
Title Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій
 
Creator Пацалюк, К. О.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано

засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту.
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/14209/1/eui_2014_1_83.pdf
Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). pp. 106-113.