Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/14209/
|
|
Title |
Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Пацалюк, К. О.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/14209/1/eui_2014_1_83.pdf
Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). pp. 106-113. |
|