Бренд як фактор іміджової політики
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/14354/
|
|
Title |
Бренд як фактор іміджової політики
|
|
Creator |
Данильчук, Л. О.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ імені Івана Франка
|
|
Date |
2006
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/14354/1/%D0%94%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9B%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B0.docx
Данильчук, Л. О. (2006) Бренд як фактор іміджової політики. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. pp. 79-81. |
|