Запис Детальніше

Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/14590/
 
Title Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект
 
Creator Гаращук, К. В.
 
Subject PE English
 
Description У статті розглянутий процес реформування системи шкільної освіти у Великобританії. Одним із шляхів досягнення цієї мети є спеціалізація середніх шкіл. У процесі реформ було створено десять типів спеціалізацій: мистецтво, бізнес і підприємництво, техніка, гуманітарні науки, мови, математика і музика, природничі науки, спорт та технології. Спеціалізовані музичні школи займають особливе місце в системі середньої освіти і мають ряд характерних особливостей: всі учні вивчають музику і її стилі як профільний предмет, за допомогою з усіх предметів, активізується використання нових технологій для покращення успішності, учні беруть активну участь у музичних заходах школи, встановлено партнерство з місцевими, регіональними, національними та міжнародними професійними установами та організаціями.
 
Publisher Суми: Вид-во СумДПУ
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/14590/1/%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA_%D0%9A.pdf
Гаращук, К. В. (2010) Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції.. pp. 61-63.