Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/14930/
|
|
Title |
Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу
|
|
Creator |
Ващук, О. В.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
Дисертація присвячена проблемі підготовки dчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі та практиці діяльності навчальних закладів, уточнено сутність базових понять дослідження; визначено зміст та розроблено структуру готовності вчителя до роботи з академічно обдарованими дітьми і критерії оцінки рівня їх готовності, модель підготовки учителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості. Ефективність авторської моделі перевірено експериментально. Доведено, що ефективність підготовки педагогів до розвитку академічної обдарованості старшокласників забезпечується інтеграцією формальної (мережа післядипломної освіти), неформальної (методичні структури різних рівнів, творчі групи) та інформальної (самоосвіта) форм освіти
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/14930/1/aref_%D0%92%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA.pdf
Ващук, О. В. (2014) Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. |
|