Запис Детальніше

Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/14950/
 
Title Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці
 
Creator Шурин, О. І.
 
Subject L Education (General)
 
Description Дисертаційну роботу присвячено дослідженню проблеми формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. З’ясовано провідні теоретичні підходи до проблеми дослідження: гуманістичний, особистісно орієнтований, аксіологічний, компетентісний та діяльнісний. Обґрунтовано її категоріально-понятійний апарат, а саме категорії «культура», «педагогічна культура», «професійно-педагогічна культура», «емпатія», «емпатійна культура».
Визначено основні компоненти емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний та основні критерії її сформованості: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний. На основі критеріїв окреслено рівні сформованості досліджуваного явища (оптимальний, достатній, первинний, елементарний). Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці складовими якої є цільовий, організаційний, змістовий та результативний компоненти, які перебувають у тісному взаємозв’язку, оскільки визначають зміст один одного. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня сформованості емпатійної культури майбутніх педагогів
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/14950/1/aref_Shuryn.pdf
Шурин, О. І. (2014) Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.