Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/15070/
|
|
Title |
Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті
|
|
Creator |
Сверчевська, І. А.
Дідківська, Т. В. |
|
Subject |
QA Mathematics
|
|
Description |
Фахова підготовка вчителя передбачає впровадження компетентісного підходу до організації навчального процесу. Компетентісний підхід містить культурні та естетичні компоненти, передбачає ініціативу, творчість і результат – оволодіння предметними компетенціями (це знання, вміння, ставлення, навички). В результаті фахівець одержує «багаж» знань і стає компетентним в своїй галузі.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/15070/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D0%92%D1%96%D0%BD.pdf
Сверчевська, І. А. and Дідківська, Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця. |
|