Запис Детальніше

Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15070/
 
Title Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті
 
Creator Сверчевська, І. А.
Дідківська, Т. В.
 
Subject QA Mathematics
 
Description Фахова підготовка вчителя передбачає впровадження компетентісного підходу до організації навчального процесу. Компетентісний підхід містить культурні та естетичні компоненти, передбачає ініціативу, творчість і результат – оволодіння предметними компетенціями (це знання, вміння, ставлення, навички). В результаті фахівець одержує «багаж» знань і стає компетентним в своїй галузі.
 
Date 2012
 
Type Conference or Workshop Item
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15070/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D0%92%D1%96%D0%BD.pdf
Сверчевська, І. А. and Дідківська, Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця.