Запис Детальніше

Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15381/
 
Title Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне
 
Creator Недашківська, Т. Є.
Денисевич, О. В.
 
Subject PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature
 
Description У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу.
 
Publisher КНУКіМ
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15381/1/C%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83.pdf
Недашківська, Т. Є. and Денисевич, О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). pp. 270-276.