Запис Детальніше

Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15441/
http://www.molodyvcheny.in.ua
 
Title Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку
 
Creator Портницька, Н. Ф.
Лесик, С. М.
Татаріна, А. О.
 
Subject BF Psychology
 
Description Представлено теоретичний аналіз рівня домагань школярів, що потребують корекції розумового розвитку. Описано процедуру експериментального дослідження залежності рівня домагань від змісту діяльності. Виявлено закономірності формування адекватного рівня домагань у предметній діяльності.
Представлен теоретический анализ уровня притязаний школьников, требующих коррекции умственного развития. Описано процедуру экспериментального исследования зависимости уровня притязаний от содержания деятельности. Описаны закономерности формирования адекватного уровня притязаний в предметной деятельности.
In this article are presented theoretical analysis of aspirational level of students with mental retardation. The regularities in formation of adequate level of aspiration in objective activity are revealed. Experimental study about level`s of aspiration depending on the content of activity.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика», 2014
 
Date 2014-02-17
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15441/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9B%D0%B5%D1%81%D0%B8%D0%BA%20%D0%A2%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%2C%20%D1%89%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
Портницька, Н. Ф. and Лесик, С. М. and Татаріна, А. О. (2014) Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку. Молодий вчений (2 (5)). pp. 120-124. ISSN 2304-5809