Запис Детальніше

Ергоніми міста Житомира як елемент реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15558/
 
Title Ергоніми міста Житомира як елемент реклами
 
Creator Гримашевич, Г. І.
Кравцова, Анна
 
Subject Ukrainian
 
Description У статті проаналізовано чинники процесу номінації ергонімів міста Житомира, досліджено засоби реалізації рекламної функції ергонімів.
 
Publisher Житомир. ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15558/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Гримашевич, Г. І. and Кравцова, Анна (2014) Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії (5). pp. 67-70.