Запис Детальніше

Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15668/
 
Title Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект
 
Creator Романюк, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
PE English
 
Date 2009
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15668/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0%2020-%D1%85%20%D1%80%D1%80.%200%2C46.pdf
Романюк, С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134).