Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/15676/
|
|
Title |
Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата
|
|
Creator |
Романюк, С. К.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
PE English |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/15676/1/3_Romanyuk%20%D0%9E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%202014.pdf
Романюк, С. К. (2014) Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата. Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія». |
|