Запис Детальніше

Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15676/
 
Title Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата
 
Creator Романюк, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
PE English
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15676/1/3_Romanyuk%20%D0%9E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%202014.pdf
Романюк, С. К. (2014) Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата. Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія».