Запис Детальніше

Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15678/
 
Title Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі
 
Creator Романюк, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
PE English
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15678/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1.%D0%9A.%20-%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%202014.pdf
Романюк, С. К. (2014) Засоби візуальної оцінки : кольоропозначення в американській комерційній рекламі. Наукові записки. – Вип. 130. – Серія : Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.