Запис Детальніше

Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15679/
 
Title Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти
 
Creator Романюк, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
PE English
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15679/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%97%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%20%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%282%29%20%D0%9D%D1%96%D0%B6%D0%B8%D0%BD%202013.pdf
Романюк, С. К. (2013) Засоби вираження емотивності в американській комерційній журнальній рекламі : статичний і динамічний аспекти. Наукові записки. Серія “Філологічні науки” (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 4.