Запис Детальніше

Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/15804/
 
Title Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами
 
Creator Русецька, О. Б.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
 
Publisher К: КНУКі М, 2014
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/15804/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf
Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). pp. 306-311.